torsdag den 13. maj 2010

Pude eller højbede?

Der er så mange ting jeg gerne vil. Hvordan er det lige jeg skal prioritere imorgen. Skal det være at sy den pude som jeg har klippet op til eller skal jeg igang med højbedene til haven?

Sikkert og vist er det ihvertfald at der skal være tid til at komme til Viborg, hvor der er et arrangement på Borgvold med zoologisk Cirkus.

Jeg har længe været på udkig efter en pude som kan passe lidt til denne her:



Den har bare ikke lige været der, så nu er jeg selv gået igang, og er lidt spændt på resultatet. Tror jeg vælger en ensfarvet bagside.


Mon ikke jeg skal lade vejrguderne bestemme, godt vejr = højbede!

3 kommentarer:

  1. Åh nej... det var jo idag det cirkus!!? Det har jeg fuldstændigt glemt... Øv øv....! Håber det var fantastisk hvis I var til det.. Det ser ud til at blive en fantastisk pude også... Virkeligt fin.. Har I fået ny chaiselong? :)

    SvarSlet
  2. Åh Camilla, hvor jeg dog kender det med at der er SÅ meget man gerne vil, men ikke helt ved hvordan man skal prioritere - sådan synes jeg ALTID jeg har det :)
    Men det er da positivt at man ikke kommer til at kede sig ;o)
    Spændende med din pude og højbedene - jeg glæder mig til at se resultaterne :)
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Hej Camilla
    Kom lige tilfældig forbi den skønne blog!
    Håber du får tid til både pude og højbede!
    Vejret har i hvert fald været skønt i dag! Så krydser fingre for pinsen

    SvarSlet